גביעים


הגביעים של מילמן דור ההמשך: כל העיצובים, כל האפשרויות, בכל המחירים. אצלנו במילמן דור ההמשך אין פשרות. כל הגביעים שלנו עשויים מחומרי איכות מעולים, מתאימים להקדשה אישית ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.
גביעים בהקדשה אישית ושהטוב ביותר ינצח - מילמן דור ההמשך
סנן לפי
קטגוריות
מחיר
בחר צבע
בחר גובה
יותר... פָּחוֹת
בחר סוג פסלון
יותר... פָּחוֹת
צבע
יותר... פָּחוֹת
גובה:
יותר... פָּחוֹת
כוס:
יותר... פָּחוֹת
קוטר כוס:
יותר... פָּחוֹת
הגבהה:
בסיס:
יותר... פָּחוֹת
חומר:
יותר... פָּחוֹת
עובי:
פסלון:
מידות
פילטר

מסננים פעילים

בחברת "מילמן דור ההמשך" ניתן למצוא קשת רחבה של פתרונות לייצור גביעים. החל משלב הרעיון ועד לתוצר המוגמר, ומעל הכל תוצרת ישראלית כחול לבן.
אנו מתמחים בייצור מתנות ומזכרות מכל הסוגים, דוגמת פסלוניםחנוכיותמגיני הוקרהמטבעות, ומדליות, ומייצרים אותם בייצור עצמאי במפעלנו – הידוע בתור אחד המפעלים המתקדמים בארץ ובעולם



גביעים ופסלונים הם בין המזכרות המפוארות והמרגשות ביותר!

אצלנו ב"מילמן דור ההמשך", הגביעים והפסלונים מיוצרים במפעל המתקדם ביותר בארץ ובעולם לייצור מוצרים אלו, מה שמבטיח לכם מזכרת איכותית שתתנוסס בגאווה בכל מקום שבו יניחו אותה!
בין אם מדובר בהישגים ספורטיביים מרשימים, בהתנהלות יוצאת דופן של אנשי כוחות הביטחון, או במתנה לכבוד אירוע מרגש – אין ספק שתמצאו כאן את הדרך המושלמת להביע את מה שאתם חשים כלפי אותו אדם! 
גביעים ופסלונים מוענקים לרגל אירועים שונים כבר עשרות שנים, ומאפשרים לנו להוקיר אדם מסוים באמצעות מזכרת מרגשת בצירוף הקדשה שנכתבה במיוחד עבורו. 
ב"מילמן דור ההמשך", תוכלו למצוא גביעים ופסלונים באיכות הגבוהה ביותר!


גביעים - מאיפה הם באים?

גביעי הוקרה הם אחד מהפרסים העתיקים ביותר של עולם הספורט. כמעט כמו כל הסמלים הקלאסיים של ספורט, גם גביע ההוקרה ניתן לראשונה ביוון העתיקה. המנצח בתחרויות בספרטה היה מקבל גביע חרס, שבתוכו שמן קודש של אלות הספורט. 

כיום, גביעים מכסף, זהב וארד, ניתנים ברחבי העולם כהוקרה למנצחים בתחרויות ספורט. גביע כזה שהתפרסם במיוחד ניתן באנגליה, ב-1953 כשהוכתרה המלכה אליזבת השנייה למלוכה, נערך לכבודה משחק כדורגל מיוחד.הקבוצה המנצחת בו זכתה ל"גביע הכתרה".


למי ניתן גביעים כמתנה?

שם המשחק: סמליות

אנחנו נעזרים בסמלים בכל תחום: מילה מסמלת משמעות, אימוג'י מסמל תחושה, מחווה מסמלת נימוס ועוד. גם כדי להביע הוקרה והערכה, הדרך הטובה ביותר היא לבחור בסמל. גביעים הם סמל מוסכם, קלאסי ופופולרי כאחד, שמביע ניצחון והצלחה יותר מכל. 

אז מתי נעניק גביעי הוקרה?

  • עולם הכדורגל מתאפיין בגביעים יותר מכל ענפי הספורט האחרים. כשאנו רוצים לציין ניצחון בכדורגל, גביעים הם הדרך הטבעית והאולטימטיבית לעשות זאת. כמובן, שניצחון בכל אחד מענפי הספורט מצדיק גביע הוקרה.

  • עובד מצטיין, רופא מסור, עורך דין שהוביל אותנו לניצחון - גביעים הם המתנה המבריקה ביותר לכל אדם כזה. מלבד ההערכה וההוקרה שהם מביעים, לגביעים יש סגולה למלא את הלב במוטיבציה. הם גורמים לכל אחד לראות את ההצלחות ולקבל בוסט של אנרגיות חיוביות. 

אז נעניק גביעי הוקרה לספורטאים מצטיינים ולמי שהשקיע והצליח.

לא כל גביע: גביעים שאומרים "השקענו"

כדי להעניק הוקרה משמעותית ומרגשת, נרצה לתת גביעים מעולים במיוחד, כאלה שאומרים: השקענו. אנו במילמן דור ההמשך מציעים מגוון בן לא פחות מ-184 גביעי הוקרה שונים, שמתאפיינים באיכויות מעולות. 

אילו סוגי גביעים תמצאו אצלנו במילמן דור ההמשך?


סטייל, השראה ועיצוב 

דוגמא 

גביעים בהשראת קבוצות נבחרות

גביע פסלון מדגם צ'לסי

גביעים בהשראת שחקנים / ספורטאים מפורסמים 

גביע פסלון כדורגל מסי

גביעים בהשראת תחרויות ספורט בעולם 

גביע פסלון לענפי ספורט מדגם "צ'מפיון ליג"

גביעים עם אלמנטים מעולם הספורט

נעל כדורגל

גביעים ספציפיים לענפי ספורט / לזרועות הביטחון 

גביע משמר הגבול

גביעים כלליים להצלחות בספורט / ביטחון

גביע זר עלים 


מה שמשותף לכל הגביעים שלנו

  • חומרי ייצור - כל הגביעים מיוצרים מחומרים מעולים, למשל: סגסוגת מזק (המבוססת על מתכת הניקל), קריסטל איכותי, עץ מלא

  • חומרי ציפוי - מבטיחים ציפוי עמיד ומרהיב: זהב טהור / מושחר, כסף טהור / מושחר, ארד / ארד מושחר

  • עיצוב - ברמה הגבוהה ביותר. המעצבים שלנו גאים להוות מודל לחיקוי ברחבי העולם ובעלי שם עולמי בפיתוח ועיצוב מוצרים 

  • אפשרויות לבחירה אישית - אנחנו במילמן דור ההמשך רוצים לעשות הכל כדי שהגביע יקלע לצורך, לטעם ולאפשרויות שלכם. בדיוק לכן אנו מאפשרים לכם לבחור: 

  1. גודל גביע מתוך גדלים נתונים 

  2. חומר הציפוי של הגביע מתוך מגוון חומרים נתון 

  3. לוגו להדפסה / חריטה / תבליט על הגביע 

  4. טקסט להקדשה אישית - בדר"כ על בסיס הגביע


הגביעים של מילמן דור ההמשך מתאימים לכל מי שמחפש גביע הוקרה, מכל סוג שהוא: גביעים במחירים נגישים של עד 100 ש"ח, לצד גביעים יוקרתיים שמחיריהם מגיעים לאלפי שקלים. לא משנה כמה אתם משלמים, בכל מקרה תצאו עם הגביע המושלם בשבילכם - כי זאת המומחיות שלנו!