תשורות לזרועות הביטחון

חברת "מילמן דור ההמשך", מתמחה בייצור תשורות עבור כוחות המשטרה, חיילי צבא ההגנה לישראל ושירותי הכיבוי וההצלה – באיכות הגבוהה ביותר, וברמת גימור בלתי מתפשרת! תשורות מוצרים ומתנות לזרועות הביטחון, מאפשרות לנו להביע הערכה כלפי עבודתם השוטפת, ולהראות להם שאנו מודעים לאומץ ולהקרבה שאינם מובנים מאליהם. זה הזמן להעניק מזכרת ייחודית ומרגשת לאלו שמגיע להם, בשילוב הפן האישי והמסר הייחודי שלכם!

תשורות לזרועות הביטחון עם חריטה אישית - אות הוקרה | מילמן דור ההמשך
סנן לפי
קטגוריות
מחיר
בחר צבע
בחר גובה
מידת צלחות הוקרה
בחר צבע פנימי של קטיפה:
תוספת הקדשה
צבע:
יותר... פָּחוֹת
גובה:
יותר... פָּחוֹת
כוס:
קוטר כוס:
הגבהה:
בסיס:
יותר... פָּחוֹת
חומר:
יותר... פָּחוֹת
עובי:
יותר... פָּחוֹת
פסלון:
צבע סרט:
מידות:
יותר... פָּחוֹת
פילטר

מסננים פעילים

תשורה אחת - 113 צורות

לא רבים האנשים שמסוגלים לעמוד בקו התפר הדק העובר בין חיים למוות. רובינו מעדיפים את העמידה הבטוחה על קרקע יציבה, כשהסכנה אינה אורבת לפתחנו בכל עת. אולם יש אנשים שהשליחות מפעמת בהם ויוצקת לתוך עורקיהם דם של הקרבה ומסירות למען הכלל, הם מתחככים עם הסכנה דבר יום ביומו, לא מפחדים מליחוך להבות או מקולות ירי, הם שם בשבילינו. זרועות הביטחון - אסופה של בני עמנו הרואים בשמירה על ביטחוננו ערך עליון. מגיעה להם הערכה גדולה, הערצה וכבוד.


איך ניתן לבטא את הרגשות הגדולים ולהביע אותם באופן מוחשי? רס"רים, מפקדים ואנשי צבא ומשטרה שונים נדרשים במסגרת תפקידם להעניק תשורות לזרועות הביטחון, אלו יכולים להיות לוחמי אש מסורים במיוחד שאינם נבהלים מלהבות ועושים הכל כדי להציל חיים, שוטרים, חיילי צבא הגנה לישראל, אנשי משמר הגבול ועוד. המשותף לכולם - מגיע להם אות הצטיינות.


במילמן דור ההמשך תוכלו למצוא מגוון אדיר של תשורות לזרועות הביטחון במבחר תבניות קונסטרוקציה. 113 האפשרויות המחכות לכם באתר, הן היצע די רחב, כך שתמיד תוכלו למצוא פתרון הולם לתשורה נכונה עבור חייל מצטיין או שוטר אמיץ לב. 

תשורות לזרועות הביטחון בעיצוב אישי

כלל האצבע בנתינת כל תשורה קובע כי ככל שהמתנה מעוצבת בנימה אישית יותר, כך היא משיגה את יעדה בצורה טובה יותר. אנו במילמן דור ההמשך, מאפשרים לכם להטביע על התשורות הקדשה ייחודית מרגשת, לחרוט את סמל היחידה, להטמיע באופן דיגיטלי תמונות והדפסים שונים, ופשוט להפוך כל מתנה למחווה אישית ומזכרת שאין דומה לה.

אלו תשורות לזרועות הביטחון תוכלו למצוא במילמן דור ההמשך?

במילמן דור ההמשך מגוון רחב של מזכרות מעוצבות לאירועי הוקרה שונים, למסיבות פרידה, למתן אות הצטיינות ועוד. לדוגמה:


ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות במתן תשורות לזרועות הביטחון, פתוחה בפניכם. אתם הבוסים לבחור את העיצוב הנכון. אנחנו כאן במילמן ללוות אתכם בכל שלב.

תשורות מוצרים ומתנות לזרועות הביטחון - מגוון חומרי גלם

במפעלינו מגוון אמצעי עיבוד לחומרי גלם שונים כמו עץ, מתכת, זכוכית ופרספקס, אנו מצפים אותם בציפויים של כסף, אמייל ועוד. מהנדסי מכונות מיומנים עומדים לרשותנו בפיתוח כלי ייצור מיוחדים המקנים למוצרינו בלעדיות. הבשורה הטובה: ההזמנה שלכם לא עתידה להתעכב, המוצר שלכם יהיה מוכן בייצור אישי בעוד פרק זמן קצר.

תשורות מוצרים ומתנות לזרועות הביטחון - משלב התכנון ועד הגמר הטוב

מעוניינים להזמין תשורה בעיצוב אישי? תוכלו לקבוע פגישה עם צוות הפיתוח שלנו, שיבנו אתכם מודל מושלם למילוי הצורך שלכם, מחלקת הגרפיקה שלנו תשמח לתת לכם מענה גרפי מקצועי שיבטא את הרעיון שלכם בצורה המיטבית. הדגם המודולרי יעבור לאחר מכן למחלקת היציקה ולמחלקת הטכנולוגיה. הוא יבקר נימוסית במחלקת ציפוי המתכות. ולסיום, יגיע אליכם עטוף, ממותג ומושלם. יש לנו אינטרס עמוק שהתשורה שלכם תהיה מיוחדת באמת ותיתן את הכבוד הראוי למי שנלחם בציפורניו למען הגנת הארץ ולמטרות הצלת חיים.



חברת "מילמן דור ההמשך", מתמחה בייצור תשורות עבור כוחות המשטרה, חיילי צבא ההגנה לישראל ושירותי הכיבוי וההצלה – באיכות הגבוהה ביותר, וברמת גימור בלתי מתפשרת!