>
גביע רטרו אופניים אופני מירוץ
search
  • גביע רטרו אופניים אופני מירוץ

גביע רטרו מירוץ אופניים עם כתר עלים מובלטת תלת מימד

‏2,999.00 ₪
7 ימי עסקים, לא כולל משלוח

גביע רוכב אופניים - אופני מירוץ - עם כתר עלים מובלטת תלת מימדית. הדמות של רוכב האופניים והכתר עלים עשוי משגשוגת פוליאסטר והציפוי שלו הוא בצבע זהב ענתיק. הכוס גביע עצמו עשוי מתכת והבסיס מעץ, הגובה 67 ס"מ והוא שוקל 5 ק"ג. הגביע ניתן לזוכי תחרויות אופניים ברחבי הארץ בשנות השמונים. 

מילמן דור ההמשך קיימת מעל 50 שניה ומייצרת את כל מוצריה בעצמה, בעבודה ידנית, בזמן המהיר ביותר ותוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. כמו כן, מילמן היא היצרנית המובילה בארץ לגביעים, יחד עם מוצרים נוספים (מגיני הוקרה, מדליות וכו'), ומעסיקה את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ ומהעולם כדי לתת מענה לקוחותיה הרבים.

התאמה אישית של המוצר

👆 הסר דאגה מליבך, אנחנו לא מדפיסים לפני ששולחים לך לאישור!
  • לא נבחר קובץ .png .jpg .gif
  • 250 תוים מקסימום
קיים במלאי

גביע רוכב אופניים - אופני מירוץ - עם כתר עלים מובלטת תלת מימדית. הדמות של רוכב האופניים והכתר עלים עשוי משגשוגת פוליאסטר והציפוי שלו הוא בצבע זהב ענתיק. הכוס גביע עצמו עשוי מתכת והבסיס מעץ, הגובה 67 ס"מ והוא שוקל 5 ק"ג. הגביע ניתן לזוכי תחרויות אופניים ברחבי הארץ בשנות השמונים.  מילמן דור ההמשך קיימת מעל 50 שניה ומייצרת את כל מוצריה בעצמה, בעבודה ידנית, בזמן המהיר ביותר ותוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. כמו כן, מילמן היא היצרנית המובילה בארץ לגביעים, יחד עם מוצרים נוספים (מגיני הוקרה, מדליות וכו'), ומעסיקה את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ ומהעולם כדי לתת מענה לקוחותיה הרבים.

דף מידע

צבע:
זהב ענתיק
גובה:
67 ס"מ
מקום ללוגו:
קיים
בסיס:
עץ
חומר:
פוליאסטר
הערות:
משקל 5 ק"ג
תוספת הקדשה
קיים
  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן