>
  • אזל מהמלאי
מדליות בעיצוב אישי - דגם 10
search
  • מדליות בעיצוב אישי - דגם 10

מדליות בעיצוב אישי - דגם 10

‏11.00 ₪

מדליה בעיצוב אישי, ביציקת מתכת בגודל על פי בחירתך. אנחנו מציעים לך להיות ייחודיי, לבדל את עצמך ולהעניק מדליה בהתאמה אישית.

עיצוב המדליה - בתמונות המוצגות בפניך ניתן לראות בחלק העליון הדמיה ובתחתון דוגמא למדליה שכבר יוצרה. באפליקציה תוכל לעצב לעצמך את המדליה, כדי שהמעצב שלנו יוכל לקבל את הוויזן למה שאתה מחפש. עד שני ימי עסקים מביצוע ההזמנה, תקבל מאיתנו סקיצה ראשונית להגהה והמשך הטיפול יתבצע ישירות מול המעצב עד לאישור הגהה ושביעות רצונך.

זמן הייצור -  אנו מתחייבם לכ-15 ימי עסקים מרגע אישור הגרפיקה שכל המדליות יהיו מוכנות באולם התצוגה לאיסוף. אם תרצה להוסיף משלוח, אז יש לקחת בחשבון את האקסטרה הימים המפורטים מטה. מעבר לכך קיימת אופציה לזירוז תהליך הייצור שעליו תוכל לקרוא למטה בסקשן "שאלות נפוצות --> זירוז אספקה"

צבע המדליות - ניתן לצפות את המדליות במבחר ציפויים שונים וללא תוספת תשלום, כגון: זהב מושחר כפי שבדוגמא, זהב מבריק, כסף מבריק/מושחר, ארד מבריק/מושחר.

אוזן המדליה וסרט לצוואר - אוזן המדליה תלויה בסרט לצוואר שתבחר/י. קיימת אופציה לסרט כמוצר מדף, כחול לבן, אדום לבן וכו' שמבקרה זה, המדליה תגיע עם אוזן עגולה, או לחלופין סרט לצוואר בהדפסה אישית אשר תהיה תפורה על גבי אוזן מלבנית.

צבע הסרטסרט כחול לבן כחול, מחיר ליחידה - 1 ש"ח,

סרט אדום לבן אדום - 1 ש"ח

סרט שחור / כחול רויאל / ירוק / צהוב / כתום / סגול - 1.5 ש"ח

סרט בעיצוב אישי -  3 ש"ח

אזל מהמלאי

מדליה בעיצוב אישי, ביציקת מתכת בגודל על פי בחירתך. אנחנו מציעים לך להיות ייחודיי, לבדל את עצמך ולהעניק מדליה בהתאמה אישית.

עיצוב המדליה - בתמונות המוצגות בפניך ניתן לראות בחלק העליון הדמיה ובתחתון דוגמא למדליה שכבר יוצרה. באפליקציה תוכל לעצב לעצמך את המדליה, כדי שהמעצב שלנו יוכל לקבל את הוויזן למה שאתה מחפש. עד שני ימי עסקים מביצוע ההזמנה, תקבל מאיתנו סקיצה ראשונית להגהה והמשך הטיפול יתבצע ישירות מול המעצב עד לאישור הגהה ושביעות רצונך.

זמן הייצור -  אנו מתחייבם לכ-15 ימי עסקים מרגע אישור הגרפיקה שכל המדליות יהיו מוכנות באולם התצוגה לאיסוף. אם תרצה להוסיף משלוח, אז יש לקחת בחשבון את האקסטרה הימים המפורטים מטה. מעבר לכך קיימת אופציה לזירוז תהליך הייצור שעליו תוכל לקרוא למטה בסקשן "שאלות נפוצות --> זירוז אספקה"

צבע המדליות - ניתן לצפות את המדליות במבחר ציפויים שונים וללא תוספת תשלום, כגון: זהב מושחר כפי שבדוגמא, זהב מבריק, כסף מבריק/מושחר, ארד מבריק/מושחר.

אוזן המדליה וסרט לצוואר - אוזן המדליה תלויה בסרט לצוואר שתבחר/י. קיימת אופציה לסרט כמוצר מדף, כחול לבן, אדום לבן וכו' שמבקרה זה, המדליה תגיע עם אוזן עגולה, או לחלופין סרט לצוואר בהדפסה אישית אשר תהיה תפורה על גבי אוזן מלבנית. ניתן לראות את האופציות של הסרטים בתור 'פרטי המוצר'

צבע הסרט - סרט כחול לבן כחול, מחיר ליחידה - 1 ש"ח,

סרט אדום לבן אדום - 1 ש"ח

סרט שחור / כחול רויאל / ירוק / צהוב / כתום / סגול - 1.5 ש"ח

סרט בעיצוב אישי -  3 ש"ח

דף מידע

צבע:
זהב מבריק/זהב ענתיק, כסף מבריק/כסף מושחר, ארד מבריק/ארד מושחר
חומר:
זמק
עובי:
3 מ"מ
צבע סרט:
בעיצוב אישי / כחול לבן כחול / אדום לבן אדום / שחור / צהוב / כתום / סגול / כחול / ירוק
  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן