ייצור מוצרים בעיצוב אישי


אם ברצונכם להביע הוקרה לעובד, לציין הישגים בתחומי הספורט, או לפנק בן משפחה יקר – אין כמו מזכרת שעוצבה ותוכננה ע"פ הרעיון שלכם. הצוות המקצועי שלנו ב"מילמן דור ההמשך", ישמח לעצב עבורכם את המוצר בדיוק כמו שדמיינתם אותו לתת מגוון פתרונות לייצור מוצרים בעיצוב אישי!
ייצור מוצרים בעיצוב אישי - גביעים, מגני הוקרה ועוד כולל חריטה ומיתוג!
סנן לפי
מחיר
בחר צבע
גודל תמונה/שלט
צבע
יותר... פָּחוֹת
גובה:
הגבהה:
בסיס:
חומר:
עובי:
פסלון:
מידות
פילטר

מסננים פעילים

אצלנו כל מוצר מותאם ומעוצב בהתאמה אישית ועל פי טעמכם האישי! אם יש לכם בראש רעיון יצירתי ומיוחד, ואתם מעוניינים שנהפוך את החלום למציאות – נשמח לעשות זאת, וליצור עבורכם את המזכרת המושלמת!

בחברת "מילמן דור ההמשך" ניתן למצוא קשת רחבה של פתרונות לייצור מוצרים בעיצוב אישי. החל משלב הרעיון ועד לתוצר המוגמר, ומעל הכל תוצרת ישראלית כחול לבן.
אנו מתמחים בייצור מתנות ומזכרות מכל הסוגים, דוגמת פסלוניםחנוכיותמגיני הוקרהמטבעותמדליות וגביעים, ומייצרים אותם בייצור עצמאי במפעלנו – הידוע בתור אחד המפעלים המתקדמים בארץ ובעולם



יש לכם רעיונות גדולים? אל תתנו להם לגווע, יש מי שיגשים אותם עבורכם

"לכל אחד שמתקלח צץ רעיון חדש. זה שיוצא מן המקלחת, מתנגב ועושה משהו בעניין, הוא זה שמחדש" (מייסד חברת אטארי). אם גם אתם אנשי השראה וחזון, שרעיונות גדולים בוקעים בתוך גזע המוח שלכם, תוכלו להגשימם באמצעות החברה שלנו. במילמן דור העתיד שירות ייצור מוצרים בעיצוב אישי. 

החיים שלנו מלאים באירועים הדורשים התייחסות, עמוסים באנשים שמגיע להם אות תודה ומחייבים מתן הערכה לעובדים שלנו.

העולם מתחלק ל-2:
האנשים שמשתמשים באמצעים בנאליים, נדושים ולעוסים כדי להביע רעיונות, מול אלו שתמיד מחדשים ויוצרים היסטוריה.
אם אתם מעוניינים להימנות תחת הקטגוריה השנייה, זה הזמן להכיר את שירותי ייצור המוצרים בעיצוב אישי של מילמן ולהתחיל לעשות בהם שימוש.

אלו מוצרים ניתן להזמין בייצור אישי? השמים מזמן כבר לא מהווים גבול אצל מילמן

עשרות המוצרים אותם ניתן להזמין בעיצוב אישי גודשים את מדפי החנות של מילמן ואת אתר האינטרנט. הבה נערוך היכרות עם חלק מהם.

מוצר בעיצוב אישי

פירוט

פסלונים

במילמן תוכלו להזמין מגוון פסלונים עשויים מחומרים שונים לשלל מטרות. מעוניינים להוקיר? לייצג? לסמל? פסלונים בעיצוב אישי של מילמן יעשו במקומכם את העבודה.

חנוכיות

ניתן להזמין חנוכיות מוכנות בהטבעות ופיתוחים של מגן דוד ושופר, הרכבת הקלה, כליזמרים מנגנים, הכותל המערבי ועוד. בנוסף, תוכלו לשלוח אלינו את לוגו החברה שלכם, ונדאג ליצור לכם חנוכיית מותג מרשימה שתכניס בכיס הקטן כל אמצעי לקידום מכירות שניסיתם עד היום.

מגיני הוקרה

מחפשים להביע הערכה בדרך מכובדת ואלגנטית? במילמן תוכלו להזמין מגיני הוקרה ומעמדי הוקרה ממוסגרים שיעבירו היטב את רגשות הלב שלכם, בצורה אמנותית.

מטבעות

תוכלו להזמין מטבעות מתכת מצופים זהב או כסף בתבליט אישי של אמירה או תמונה למגוון מטרו: הוקרה, הערכה, מזכרת לחיילי יחידה, ציון אירוע רציני ועוד. זו מתנה מרגשת ומרשימה שלא תותיר את המקבלים שווי נפש.

מדליות

ניתן להזמין מדליות במגוון עיצובים למטרות הוקרה לשחקני ספורט, צוותי רפואה, אנשי ביטחון או מישהו אחר היקר לליבכם. המבחר הגדול מאפשר לכם לבחור במוצר המרשים ביותר, כאשר אופציות החריטה פתוחות בפניכם, לעיצוב אישי מוקפד.

גביעים

אין מי שלא מתמלא בגאווה בקבלת גביע הוקרה. מתן גביעי הוקרה לשחקני ספורט, צוותי ביטחון או כמתנה לכבוד אירוע מרשים, יוצרת חוויה מיוחדת ומהווה סמל ייצוגי ומזכרת להצבה במקום בולט. תוכלו לבחור בחריטה אישית על הגביע לפי רצונכם.


ייצור מוצרים בעיצוב אישי מילמן - כל השלבים בדרך לעוד מוצר מושלם

חברת מילמן מחולקת למחלקות שונות בה בכל אחת אחראית לשלב אחר משמעותי בייצור:

  • מחלקת הפיתוח - ליצירת מגוון מודלים המתפרסמים בארץ ובעולם, ניתן לקבוע פגישה ראשונית לסיעור מוחות ופיתוח היצירתיות.
  • מחלקת יציקות בטכנולוגיה איטלקית למגוון מתכות.
  • מחלקת טכנולוגיה.
  • מחלקת ציפוי המתכות.
  • מחלקת הגרפיקה היוצרת עיצובים מרהיבים ומודלים שונים.

כל המחלקות מהוות יחד מערכת משומנת היטב לייצור מוצרים בעיצוב אישי לשביעות רצון גבוהה של הלקוח. אנחנו במילמן כאן בשבילכם, כדי להגשים חלומות גדולים ולהעביר אותם לפסי הייצור של המציאות. מילמן דור העתיד - כאן יוצקים, מעצבים וחורטים עתיד על מגוון אפשרויות בלתי מוגבל.

לסיכום

אם ברצונכם להביע הוקרה לעובד, לציין הישגים בתחומי הספורט, או לפנק בן משפחה יקר – אין כמו מזכרת שעוצבה ותוכננה ע"פ הרעיון שלכם. הצוות המקצועי שלנו ב"מילמן דור ההמשך", ישמח לעצב עבורכם את המוצר בדיוק כמו שדמיינתם אותו ולתת מגוון פתרונות לייצור מוצרים בעיצוב אישי!