מעמד מגן הוקרה תוי מוזיקה
search
  • מעמד מגן הוקרה תוי מוזיקה

מעמד מגן הוקרה תוי מוזיקה

‏289.00 ₪
7 ימי עסקים, לא כולל משלוח
מעמד אקסקלוסיבי בצורת תוי מוזיקה עשויים בציפוי פליז - צבע זהב מבריק. הפסלון עצמו עשוי בחיתוך לייזר בעובי 1.25 מ"מ ובנוי עם כיפופים מקומרים שמעניקים למעמד צורה מפותלת אשר נותנים תחושה של עומק. המעמד בגובה 25 ס"מ, משקלו 530 גרם, והוא מונח על בסיס שיש איטלקי בצבע לבן. גודלו של הבסיס  8.5*8.5*3, ועליו ניתן להוסיף הקדשה אישית. המעמד זכה לשבחים רבים שנשמעו מלקוחותינו ומבין הבולטים היו משלחת של קונסרבטוריון שטסו לחו"ל והעניקו את הפרס למכובדים.


אנו - במילמן דור ההמשך - קיימים מעל 50 שנה ומייצרים את כל המוצרים שלנו בעצמנו ובזמן המהיר ביותר וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האכותיים ביותר של מגיני הוקרה, מעמדי שולחן ונוי ומוצרי הוקרה נוספים כגון  מדליות, גביעים, וכו' ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

התאמה אישית של המוצר

👆 הסר דאגה מליבך, אנחנו לא מדפיסים לפני ששולחים לך לאישור!
  • לא נבחר קובץ .png .jpg .gif
  • 250 תוים מקסימום
קיים במלאי

מעמד אקסקלוסיבי בצורת תוי מוזיקה עשויים בציפוי פליז - צבע זהב מבריק. הפסלון עצמו עשוי בחיתוך לייזר בעובי 1.25 מ"מ ובנוי עם כיפופים מקומרים שמעניקים למעמד צורה מפותלת אשר נותנים תחושה של עומק. המעמד בגובה 25 ס"מ, משקלו 530 גרם, והוא מונח על בסיס שיש איטלקי בצבע לבן. גודלו של הבסיס  8.5*8.5*3, ועליו ניתן להוסיף הקדשה אישית. המעמד זכה לשבחים רבים שנשמעו מלקוחותינו ומבין הבולטים היו משלחת של קונסרבטוריון שטסו לחו"ל והעניקו את הפרס למכובדים. אנו - במילמן דור ההמשך - קיימים מעל 50 שנה ומייצרים את כל המוצרים שלנו בעצמנו ובזמן המהיר ביותר וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האכותיים ביותר של מגיני הוקרה, מעמדי שולחן ונוי ומוצרי הוקרה נוספים כגון  מדליות, גביעים, וכו' ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

דף מידע

צבע:
פליז - זהב מבריק
גובה:
25 ס"מ
מקום ללוגו:
קיים
בסיס:
שיש איטלקי 8.5*8.5*3 ס"מ
עובי:
1.25 מ"מ
הערות:
משקל 530 גרם
תוספת הקדשה
קיים
  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן