>
מגן הוקרה כנר על הגג מגילה, סוחב בליי מים תלת מימד מצופה כסף
search
  • מגן הוקרה כנר על הגג מגילה, סוחב בליי מים תלת מימד מצופה כסף

כנר על הגג

‏199.00 ₪
7 ימי עסקים, לא כולל משלוח

מגן הוקרה כנר על הגג -על שם המחזמר הידוע שמבוסס על סיפורי טוביה החולב של שלום עליכם. כנר על הגג וסיפורי טוביה החולב הם על חיי הכפרים יהודים הטיפוסיים דוברי הידייש - השטעטל - במזרח אירופה בסוף המאה ה-19. על המגן רואים סוחב דלי מים, נגן כלייזמר עם כינור, סוחב מגילה והבתים הטיפוסיים בשטעטלים. המגן הוא תבליט תלת מימד ועשוי ממתכת זמק מצופה בכסף 925  - קרי כסף אמיתי - והבסיס מעץ. מימדי המגן הם 17*16*8 ס"מ ומשקלו 424 גרם. בתחתית אפשר להוסיף הוקרה אישית.
 

מילמן דור ההמשך קיימים מעל 50 שנה ומייצרים את כל המוצרים שלנו בעצמנו ובזמן המהיר ביותר וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האכותיים ביותר של מגיני הוקרה ומוצרי חג והוקרה נוספים כגון מגיני מדליות, גביעים, וכו' ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

התאמה אישית של המוצר

👆 הסר דאגה מליבך, אנחנו לא מדפיסים לפני ששולחים לך לאישור!
  • 250 תוים מקסימום
קיים במלאי

מגן הוקרה כנר על הגג -על שם המחזמר הידוע שמבוסס על סיפורי טוביה החולב של שלום עליכם. כנר על הגג וסיפורי טוביה החולב הם על חיי הכפרים יהודים הטיפוסיים דוברי הידייש - השטעטל - במזרח אירופה בסוף המאה ה-19. על המגן רואים סוחב דלי מים, נגן כלייזמר עם כינור, סוחב מגילה והבתים הטיפוסיים בשטעטלים. המגן הוא תבליט תלת מימד ועשוי ממתכת זמק מצופה בכסף 925  - קרי כסף אמיתי - והבסיס מעץ. מימדי המגן הם 17*16*8 ס"מ ומשקלו 424 גרם. בתחתית אפשר להוסיף הוקרה אישית.  

דף מידע

צבע:
כסף 925
מקום ללוגו:
קיים
בסיס:
עץ
חומר:
מתכת זמק
הערות:
משקל 424 גרם
תוספת הקדשה
קיים
מידות:
17*16*8 ס"מ
  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן