>
מגן הוקרה באבא סאלי בסיס עץ מצופה כסף
search
  • מגן הוקרה באבא סאלי בסיס עץ מצופה כסף
  • מגן הוקרה באבא סאלי בסיס עץ מצופה כסף
  • מגן הוקרה באבא סאלי בסיס עץ מצופה כסף

מגן הוקרה באבא סאלי בסיס עץ מצופה כסף

‏289.00 ₪
7 ימי עסקים, לא כולל משלוח

מגן הוקרה הבאבא סאלי - המקובל היהודי מרוקאי שנודע כמחולל ניסים מוברך - עם ברכת הבית במרכז ומקום לעט בצד.  המגן מעוצב בצורה של תבליט תלת מימד וכשנוגעים בו בעדינות מרגישים את מה שמעוצב. המגן עשוי ממתכת זמק ומצופה בכסף 925  - קרי כסף אמיתי - והבסיס מעץ. מימדי המגן הם 20*16*8 ס"מ ומשקלו 620 גרם. בתחתית אפשר להוסיף הוקרה אישית. 

מילמן דור ההמשך קיימים 50 שנה ומייצרים את כל המוצרים שלנו בעצמנו ובזמן המהיר ביותר וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האכותיים ביותר של מגיני הוקרה ומוצרי חג והוקרה נוספים כגון מגיני מדליות, גביעים, וכו' ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

התאמה אישית של המוצר

👆 הסר דאגה מליבך, אנחנו לא מדפיסים לפני ששולחים לך לאישור!
  • לא נבחר קובץ .png .jpg .gif
  • 250 תוים מקסימום
קיים במלאי

מגן הוקרה הבאבא סאלי - המקובל היהודי מרוקאי שנודע כמחולל ניסים מוברך - עם ברכת הבית במרכז ומקום לעט בצד.  המגן מעוצב בצורה של תבליט תלת מימד וכשנוגעים בו בעדינות מרגישים את מה שמעוצב. המגן עשוי ממתכת זמק ומצופה בכסף 925  - קרי כסף אמיתי - והבסיס מעץ. מימדי המגן הם 20*16*8 ס"מ ומשקלו 620 גרם. בתחתית אפשר להוסיף הוקרה אישית.  מילמן דור ההמשך קיימים 50 שנה ומייצרים את כל המוצרים שלנו בעצמנו ובזמן המהיר ביותר וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האכותיים ביותר של מגיני הוקרה ומוצרי חג והוקרה נוספים כגון מגיני מדליות, גביעים, וכו' ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן