מילמן דור ההמשך מתרחבת ומחפשת לצרף אליה למשפחה אנשים מוכשרים במגוון תחומים שונים,
ריכזנו עבורכם את כל המשרות הפנויות שיש לנו להציע,
ניתן לשלוח קורות חיים בתיבה שבתחתית העמוד.
לחברתנו דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה וניהול תיקי לקוחות.
מהות התפקיד:
- קבלת קהל, מענה ראשוני ללקוחות פרונטלי וטלפוני.
- ניהול יומן הזמנות, שליחת הצעות מחיר.
- ניהול משרד, אדמיניסטרציה ומחשוב.
ימים: א-ה 08:00-17:00 או 08:30-17:30
אווירה משפחתית, כיפית ונעימה תנאים טובים למתאימים
דרישות התפקיד:
- יחסי אנוש טובים, מולטי-טאסקינג, אנרגטי/ת עם יכולת ירידה לפרטים הקטנים
- ניסיון מוכח בעבודת משרד/אדמיניסטרציה
- אוריינטציה שירותית
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
עובד כללי:
אופי העבודה: רקע טכני עם כלי עבודה בסיסיים, הרכבת מוצרים, ליקוט סחורה ואריזה,
דיווח ללקוח באמצעות מחשב, ניהול וסידור המחסן, ספירת מלאי,
הובלת הסחורה ללקוחות שבחוץ.
ימים א'-ה' 8:00-17:00 עם גילוי נכונות לשעות נוספות.
בחודשים מרץ אפריל מאי, גם ימי שישי אחת לשבועיים 8:00-13:00.
שכר נאה למתאימים.
דרישות:
מועמד /ת בעל /ת רקע טכני. (מכל סוג)
קריאה וכתיבה בעברית
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
נכונות למעט עבודה פיזית - הרמת ארגז, סחיבה לרכב לא משקל כבד
אנו מקפידים לייצר את המוצרים תוצרת מפעלנו כחול לבן ושמים דגש על חדשנות ויצירתיות, מומחיות בעיצוב והתאמה אישית ללקוח.
אנו מחפשים מעצב/ת / ביצועיסט/ית / מודליסט/ית מנוסה למשרה מלאה.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.
עבודה קבועה לטווח הארוך.
סביבת עבודה נעימה.
שכר נאה ותנאים מעולים למתאים/ה.דרישות:
-ניסיון של לפחות שנתיים / שלוש.
-ניסיון ושליטה בסביבת עבודה ווינדוס.
-שליטה מצויינת בתוכנות Adobe: פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור.
-ידע ושליטה ביישומי אופיס.
-נכונות לעבודה בגוש דן.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
עבודה מול עיריות, חברות ממשלתיות וארגונים מוסדיים חברתנו מחפשת איש/אשת מכירות מקצועי/ת ובעל/ת ניסיון לעבודה מול גופים ציבוריים ומוסדיים. התפקיד כולל מכירת מוצרים לעיריות, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות וארגונים מוסדיים. תחומי אחריות: ניהול תהליכי מכירה מתחילתם ועד סופם יצירת קשרים ושמירה על קשרי עבודה לאורך זמן ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות בהיקף רחב. זיהוי הזדמנויות חדשות וגילוי יוזמה אישית עבודה בשיתוף פעולה עם צוותים פנימיים להבטחת אספקת מוצרים ושירותים באיכות גבוהה. דרישות: ניסיון במכירות בתחום הקמעונאות – יתרון משמעותי. יכולות בינאישיות מצוינות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת ניהול עצמאית ויכולת עמידה ביעדים. הכרות עם CRM – יתרון. נשמע מעניין? שלחו קורות חיים לכתובת הדוא"ל: info@milman.co.il