מטבעות ביציקה

מטבעות יצוקים משמשים כאות הערכה וזיכרון, הם מרשימים ומושכי עין, והם אפילו נעימים למגע בעת שאנו אוחזים בהם. 
בקטגוריה זו תוכלו למצוא מטבעות יצוקים מסוגים שונים, כשכולם מעוצבים בידי הצוות המקצועי שלנו, ומיוצרים במפעלנו ברמת גימור בלתי מתפשרת! 
באפשרותכם לבחור כיתוב, הקדשה, תמונת תבליט, או כל אלמנט אחר, כך שנוכל לייצר עבורכם את המטבע שמעביר את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר - ממש כפי שציירתם בדמיונכם
מטבעות ביציקה מעוצבים עם חריטה אישית - כאות תודה והוקרה
סנן לפי
מחיר
בחר צבע
גודל מדליה
צבע
גובה:
הגבהה:
בסיס:
חומר:
יותר... פָּחוֹת
עובי:
מידות
יותר... פָּחוֹת
פילטר

מסננים פעילים

אצלנו בחברת "מילמן דור ההמשך", תוכלו למצוא מטבעות ביציקה לצורך כל מטרה. 

בין אם מדובר בהישג ספורטיבי, מזכרת לחיילי היחידה, ציון מאורע מכובד, או מתנה בעלת ערך רגשי – הענקת מטבע יצוק שהוכן במיוחד היא מרשימה ומרגשת! 


מטבעות ביציקה - לא אנחנו המצאנו

כבר בשנים קדומות ברומא, הייתה מצויה שיטת הטבעה של סמלים שונים על מטבעות עשויים מתכת. אנחנו במילמן לקחנו את יציקת המטבעות כמה צעדים קדימה, והיום אנו מציעים שירותי יציקה על מטבעות בטכנולוגיות מתקדמות, כאשר אתם הבוסים לבחור את העיצוב המדויק.


מטבעות ביציקה - לאיזו מטרה?

מטבעות ביציקה בעיצוב אישי, הן הזדמנות להביע רעיון בצורה מקורית, עשירה ומיוחדת. ניתן להשתמש בהן כמענה להוקרה במגוון תחומים.

מוקירים ספורט באמצעות מטבעות ביציקה

הישגים ספורטיביים אינם באים ברגל כידוע, כדי להגיע אליהם, יש צורך באימונים פיזיים מאתגרים במיוחד, אינטנסיביים וסיזיפיים. מנהלי קבוצות של ג'ודו, תחרויות שחייה, להקות ריקוד וקפיצות לגובה יודעים שישנה משמעות גבוהה לפידבק חיובי של שחקני הספורט. כבוד הוא החמצן והאנרגיה של כל מתאמן. אצלינו במילמן תוכלו להביע הערכה להישגים ספורטיביים באמצעות מטבעות מתכת ביציקה אישית. תוכלו להטביע את סמל הקבוצה, תמונה, שם והקדשה מעניינת. מטבע להוקרה ספורטיבית היא מוצר מעולה.

מזכרת לחיילי היחידה - מטבעות ביציקה

התקופה של השירות הצבאי היא זמן שנשאר חרוט לכל חייל עמוק בתודעה. מעוניינים לתת לימים ההם ביטוי ומזכרת פיזיים? מטבעות יציקה עם שם היחידה וחריטת הסמל, הן דרך נהדרת להביע הערכה, כבוד ואמון בחיילים שמסרו נפשם למען המדינה. במילמן תוכלו להזמין מגוון מטבעות איכותיים מוטבעים באופן מקצועי, למזכרת שלא תישכח.

מטבע ביציקה לציון אירוע מיוחד

חתונת הכסף? מסיבת יום הולדת חגיגית מלאת משמעות? יש דרך לציין זאת! במילמן דור ההמשך תוכלו להזמין מטבעות ביציקה, בהטבעה אישית של כיתוב, תמונה או שניהם גם יחד. זה הזמן שלכם להביע הערכה, אהבה ואמון באמצעות מטבע ממתכת. הלוק של מטבע בעיצוב אישי הינו מרשים ביותר, והופך את האירוע לציון דרך משמעותי. זוהי מזכרת שלא תשקע בתהום הנשייה, אלא תעמוד במקום של כבוד ותזכיר לאורך זמן ימים מרגשים מלאי יופי.

מדליה כהוקרה לילד שלכם

רק אתם כהורים יכולים לדעת כמה מאמץ השקיע הילד שלכם בלימוד לבחינה מאיימת, בשינוי הרגל מגונה או בסיוע לאחרים. זה הזמן להעניק לו מטבע ביציקה שתביע את ההערכה העצומה שאתם רוחשים לו ואת האהבה העמוקה. תוכלו לקשט את המטבע בתמונה מרשימה שתלווה אותו עוד שנים ותציף את ליבו גאווה וערך עצמי.

מטבעות ביציקה - לא מה שחשבתם

אם חשבתם שמטבעות ביציקה הן שכפול מעוצב של המטבעות הגודשות את הארנק שלכם, קבלו תיקון: במילמן דור ההמשך תוכלו להזמין מטבעות ביציקה לצרכי הוקרה במגוון וריאציות. לדוגמה:

  • מטבע מסתובב על בסיס קריסטל.
  • מטבע התחוב בקופסה שקופה מרשימה.
  • מטבע דיגיטלי בקופסה הדורה.
  • מטבע ביציקה אישית על קופסת עץ זית.
  • מטבע בתוך מעמד.
  • ועוד.

זה הזמן שלכם לחשוב על עיצוב מיוחד אותו ניצק לכם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לכדי מטבע מרשימה. אנחנו כאן כדי לפתח לכם מודלים אישיים, לתת לכם שירותים גרפיים וללוות את ייצור המטבעות משעת הרעיון ועד שעת הקצירה.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתחיל להניע את גלגלי הייצור. מחיר מטבע ביציקה של מילמן דור ההמשך, החל מ-39 ש"ח ליחידה. הזמינו עוד היום מטבע מרהיבה, וקנו לעצמכם את הזכות לתת למישהו משהו שווה באמת.