גביע פסלון סנוקר ביליארד עם מקל וכדורים
search
  • גביע פסלון סנוקר ביליארד עם מקל וכדורים

גביע פסלון סנוקר ביליארד עם מקל וכדורים

‏109.00 ₪
7 ימי עסקים, לא כולל משלוח

גביע פסלון סנוקר ביליארד עם מקל וכדורים יחד עם לפיד אש בפסלון. גובה הפסלון הוא 13 ס"מ והוא עשוי מרזין - סגסוגת פוליאסטר. כמו כן, ניתן לצרף לו הקדשה אישית והוא מגיע בתוך אריזת קרטון אישית מהודרת. 


מילמן דור ההמשך קיימים מעל 50 שנה ומייצרת את כל המוצרים שלה בעצמה ובזמן המהיר ביותר וזאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האיכותיים ביותר של גביעים ופסלונים - מרזין, זכוכית וחומרים אחרים - בנוסף למוצרי הוקרה נוספים כגון  מדליות, מגיני הוקרה (וכו') ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.




התאמה אישית של המוצר

👆 הסר דאגה מליבך, אנחנו לא מדפיסים לפני ששולחים לך לאישור!
  • לא נבחר קובץ .png .jpg .gif
  • 250 תוים מקסימום
קיים במלאי

גביע פסלון סנוקר ביליארד עם מקל וכדורים יחד עם לפיד אש בפסלון. גובה הפסלון הוא 13 ס"מ והוא עשוי מרזין - סגסוגת פוליאסטר. כמו כן, ניתן לצרף לו הקדשה אישית והוא מגיע בתוך אריזת קרטון אישית מהודרת.  מילמן דור ההמשך קיימים מעל 50 שנה ומייצרת את כל המוצרים שלה בעצמה ובזמן המהיר ביותר וזאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים ביותר. בנוסף, אנחנו היצרנים האיכותיים ביותר של גביעים ופסלונים - מרזין, זכוכית וחומרים אחרים - בנוסף למוצרי הוקרה נוספים כגון  מדליות, מגיני הוקרה (וכו') ומעסיקים את המקצוענים המובילים בתחומם מהארץ והעולם.

דף מידע

גובה:
13 ס"מ
מקום ללוגו:
קיים
חומר:
רזין
תוספת הקדשה
קיים
  מדניות שימוש נוחה

מדניות השימוש שלנו נוחה והוגנת

  משלוחים נוחים ומהירים

אפשרויות משלוח שמתאימות לכל אחד

  עסקה משתלמת

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר מהיצרן לצרכן