מגניבים זה אנחנו: מתנות שאף אחד לא ישכח לכם

דרושה: מתנה מרגשת. לא, לא עוד רעיון לעוס וממוחזר, ולא עוד פיצ'פקה שנראה כמו עב"ם, ונטמן על ידי המקבלים עמוק בבוידעם, מחוסר עניין לציבור. לא במתנות כאלה עסקינן. אנו מחפשים מתנה עם טוויסט מפתיע, כזאת שתגרום למקבלים להבין שאי מי חשב עליהם, עד כדי כך שהשקיע במתת מקורי באמת. כדי למצוא את נוסחת המתנה הבלתי שגרתית, חקרנו את שוק המתנות, עד ששלפנו בפינצטה רשימת רעיונות למתקשים להחליט. מחפשים גם אתם את מתנת המאה? אם כן, מקומכם איתנו, בפוסט הזה.

רעיונות למתנות הכי מגניבות אותם תוכלו להעניק 

מתנות אאוט אוף דה בוקס

רכישת ספל קפה לאמא, כמתנה ליום הולדתה היא אקט נחמד, אם כי בנאלי וקיטשי עד ייאוש. תוכלו להחליף את ספל הקפה חסר הייחודיות, במאג גדול ומרענן, המשלב מנגנון מגניב, כך שבכל פעם בה מגירה אמא קפה אל גרונה, צג סוללה על הכוס, מראה על התרוקנות, ואילו כשהיא ממלאת קפה בספל, "הסוללה" כביכול מלאה. 

כמה פעמים כבר קיבלתם סט מזוודות מהעבודה? על פניו נראה כאילו שבוע קלאסי שלכם מורכב מנסיעה לאילת, שתי טיסות לאירופה, וגיחה לפינלנד. איך בכל אופן מרעננים את מתנת הטרולי חסרת ברק החידוש? קבלו את ההמצאה הגאונית של המזוודה בעלת יכולת הקיפולהאגדית: מדובר במזוודה גדולה ורגילה לכל דבר ועניין, המציעה תפנית קלה בעלילה: במקום לתפוס ים של שטח בחלל הבית, היא מתקפלת עד לעובי של 5 ס"מ בלבד, ומאפשרת אחסון נוח ופשוט. מחוץ לקופסה, כבר הזכרנו?!   

נימה אישית שניתן לשתות עם קשית

על אף שונותנו, כיצורים אינדיבידואליים, על פני גלובוס רחב, עדיין, קווי אישיות משותפים מאחדים את רוב בני האדם. כך יהיה קשה למצוא מישהו שלא נהנה מתשומת לב אישית. 

הנושא הבא לדיון: איך הופכים מתנה לשזורה בנימה אישית?

תתפלאו, אבל המשימה הזו קצת פחות מאיימת מכפי שהיא נדמית. כל שעליכם לעשות הוא למצוא תמונה משותפת יפה במיוחד, אמירה בולטת הקשורה במקבל המתנה, או סמל מייצג. את הלוגו, התצלום או הפתגם תוכלו להדפיס היום על אינספור אלמנטים: כוס גבוהה עם קשית, כפכפי אצבע, ציפית לכרית, מחזיקי מפתחות, סיכות לדש, תיקי גב ועוד. לנימה האישית יש יכולת מאגית בחיבור המתנה אל המקבל בחבלי קסם, ובמתן משמעות סמלית עמוקה בחפץ דומם. כדי לבדל את המתנה שלכם, תנו חותמת אישית בצורה ביטוי, משפט או תמונה, הם יעשואת העבודה טוב יותר ממה שחשבתם.

לידיעתכם: כאן עושים צחוק

מתנות הם לא עסק רציני כל כך, הפסיקו להתייחס אליהן בחרדת קודש כזו. חברות רבות בעולם מציעות מתנות משעשעות, שגורמות למקבלים להאמין כי העולם הוא מקום מצחיק לחיות בו. כך תוכלו למצוא גרבי לילה החורצים לכם לשון, וחושפים לכם אימוג'י מדושן עונג, מעל גבי גרב הטקסטיל או ברווזוני אמבט עם פרצוף מלא חשיבות בצורת פסל החירות או סופרמן. תוכלו למצוא משקפי פלסטיק חלולות המשמשות כקש שתייה לכל דבר ועניין, או חיפושית אדומה מבריקה, שהיא בעצם שואב אבק שולחני.

מתנות באספקט הומוריסטי אידיאליות באגף הילדים, אולם אנו מכירים לא מעט מבוגרים שישמחו למטלית ריענון בצורת מתנה מצחיקה, להסיר את האבק מעל היומיום הקשוח.

הסקרנות הרגה את החתול, לא את מקבלי המתנה שלכם

לאחר שמצאתם מתנה מגניבה שתפתיע את הנמענים, תוכלו להשתמש באריזה מסקרנת כדי ליצור עוד גוון ועניין במתנה שלכם. תוכלו לעטוף את התשורה בצורה ייחודית, במספר עטיפות כשבין עטיפה לעטיפה מסתתר מסר שנון על פתק ממו, או כל צורת עטיפה שמתחשקת לכם. כך תביאו חדשנות ומקוריות יחד עם המתת שלכם.

 

 

דוד מילמן