גביעים מהודרים - אלו אפשרויות אנו מציעים?

גביעים מהודרים

לפני שנסביר מהם הגביעים המהודרים שאנו מציעים ושניתן למצוא אצלנו, כדאי להבין קודם כל מהם גביעים מהודרים. מדובר על גביעים לכל דבר ועניין – פסלונים בצורות שונות, שניתנים להנפה ושניתן להניח אותם על גבי משטח. הגביעים המהודרים הם גביעים שרמת הגימור שלהם גבוהה במיוחד, בין היתר הודות לרמת ייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הגביעים הללו הם הרבה יותר מיוחדים, איכותיים וכאלו שמראים על השקעה והערכה יותר מכל.

 

מגוון של אפשרויות

כמו במוצרים רבים, גם כאשר אנו מדברים על גביעים מהודרים, אנו מדברים על גביעים שמגיעים בצורות שונות, בצבעים שונים, עם רעיונות עיצוביים שונים ובגדלים משתנים. הדבר נעשה מכמה סיבות. קודם כל, המטרה היא לאפשר ללקוח לבחור את הגביע המתאים ביותר למטרה שלו, מתוך מגוון של איכות. בנוסף, לגביעים שונים יש מטרות שונות. הדבר משפיע גם על סוג הגביע ועל המראה שלו. גביע שמעניקים לקבוצה שזוכה בתחרות ספורטיבית יהיה שונה מגביע שמעניקים לעובד מצטיין למשל.

 

גביעים מהודרים פתוחים

גביעים מהודרים פתוחים הם הגביעים המהודרים שמגיעים ככל הנראה בצורה הקלאסית ביותר של הגביע. צורה הגביע היא צורה קעורה, כלומר צורה ששקועה כלפי מטה וניתן להכניס לתוכה חומרים מוצקים או נוזליים. גביע פתוח הוא גביע כזה, שהקצה שלו פתוח ושקוע כלפי מטה. גביעי אליפויות של קבוצות ספורטיביות מעולם הכדורגל למשל נראים לרוב בצורה כזאת. גביעים מהודרים פתוחים מגיעים ברמת גימור גבוהה במיוחד ובגדלים משתנים.

 

גביעים מהודרים סגורים

גביע סגור הוא ההיפך של הגביע הפתוח. הקצה שלו אינו שקוע כלפי מטה, אלא אטום ולפעמים מעוצב בצורה שונה. ישנם הרבה מאוד גביעים מהודרים שמעוצבים בצורה סגורה. אם מכינים גביע מהודר קטן ממדים באופן יחסי, שמעוניינים להעניק לאדם כזה או אחר באופן אישי, גביע סגור עשוי להיות יותר מתאים. בקצה של הגביעים הללו יכול להיות עיצוב שונה וייחודי כחלק מעיצוב הגביע.



ידיות לגביע מהודר

לידיות בגביע יש כמה תפקידים. התפקיד הראשון של הידיות הוא תפקיד שימושי. באמצעות הידיות ניתן לאחוז בגביע, להרים אותו, לשנע אותו ממקום למקום וגם להניף אותו בלי בעיות. התפקיד הנוסף של הידיות נוגע לעיצוב. ידיות בגביע מהודר מעוצבות בצורה מרשימה ולא שבלונית. כתוצאה מכך, ניתן לקבל גביע שיש לו תוספת שימושית, אך גם כזאת שמרשימה במיוחד.

 

עיצוב ייעודי לגביע מהודר 

אם אתם מעוניינים בגביע מהודר למטרה מסוימת, אתם יכולים לחפש אצלנו גביע מהודר בעיצוב ייעודי וספציפי. למשל, דגם "גביע מונדיאל", הוא גביע מהודר שמעוצב בצורה של הגביע המפורסם ביותר בעולם – גביע המונדיאל. את הגביע הזה אפשר להעניק במתנה לאדם שאוהב מאוד את משחק הכדורגל, או לקבוצה שמנצחת במסגרת טורניר לא רשמי.

 

גביעים מהודרים בצבעים מגוונים

שימו לב – גביעים מהודרים מגיעים גם במגוון של צבעים שונים. למשל, גביעים מהודרים מדגם "קרנבל" מגיעים בגוונים של סגלגל, כתום, ירוק תפוח, ירוק בקבוק, תכלת וכחול. המגוון הזה מאפשר לכם לבחור את הגביע בצבע האהוב עליכם.

 

גביע מהודר ממוספר

גביע מהודר מדגם "נאמבר", הוא גביע ממוספר, כפי שאפשר להבין מהשם שלו. מדובר על גביע שבבסיסו מעוצבת ספרה מסוימת: אחת, שתיים או שלוש. שלישיית גביעים כזאת יכולה לשמש למקומות הראשונים בתחרות מסוימת.

 

שאלות ותשובות

 

ש: מה ההבדל בין גביע מהודר לגביע רגיל?

ת: ישנם כמה דברים שמבדילים בין גביע מהודר לגביע רגיל. בעוד שמדובר כמובן בשני גביעים, שיכולים להיות בעלי עיצובים זהים, בעלי פונקציות שונות (כמו ידיות) ובעלי צבעים זהים, כדאי לשים לב שגביע מהודר הוא גביע איכותי יותר, עם תהליך ייצור ורמת גימור בסטנדרט גבוה מאוד.

 

ש: כיצד בוחרים גביע מהודר?

ת: בחירת גביע מהודר מהקטלוג תעשה קודם כל לפי הצרכים שלכם. אם אתם מעוניינים למשל בגביע לקבוצת כדורסל, ככל הנראה גביע מדגם המונדיאל לא יהיה הגביע המתאים לכם. שימו לב האם אתם מעוניינים בגביע לאינדיבידואל או לקבוצה, מה שיסייע לכם בקבלת ההחלטה גם כן.

 

ש: מה אפשר לעשות עם גביע מהודר?

ת: אפשר להעניק גביע מהודר לקבוצות או ליחידים. אם קבוצה מסוימת במסגרת תחרותית ניצחה, היא יכולה לקבל גביע. גם המקומות הראשונים יכולים לקבל גביעים שישקפו את מיקומם. גביע מהודר יכול לשמש גם במקרים של הצטיינות אצל יחידים, במסגרת תחרות או מקום העבודה לדוגמא.

 

ש: מהם המחירים של הגביעים המהודרים?

ת: טווח המחירים של גביע מהודר אצלנו נע בין 89 שקלים לבין 899 שקלים, לפי מה שמעודכן בקטלוג. בין שני המספרים הללו, ניתן למצוא עוד גביעים במחירים כאלו ואחרים, שמתומחרים בין היתר לפי איכות הגביע, החומרים ממנו הוא עשוי, העיצוב שלו והגודל שלו.

דוד מילמן