הכל על גביעי הפרימיום שלנו

גביעי הפרימיום 

גביעי הפרימיום הם הגביעים האיכותיים ביותר שאנו מציעים לרכישה באתר. מדובר על פסגת האיכות של המוצרים השונים שתוכלו למצוא אצלינו. הגביעים הללו איכותיים כתוצאה ממגוון סיבות. העיצוב שלהם מרשים מאוד ומאחורי כל גביע עומדות שעות ארוכות מאוד של חשיבה ותכנון. בנוסף, הגביעים עשויים ממגוון חומרים איכותיים שמעידים על מוצר ברמה גבוהה של מצוינות. 

 

סוגים שונים של גביעים 

גביע יכול להגיע בהרבה מאוד צורות שונות. אחד הדברים שהופכים את גביעי הפרימיום לכל כך מרשימים ומיוחדים, זאת העובדה שהם מגיעים בצורות שונות ומגוונות. זה נכון שגם גביעים רגילים שאינם מיוחדים או מרשימים במיוחד יכולים להגיע בצורות הללו, אך כאשר אנו מדברים מראש על מוצר איכותי עם הרבה מאוד השקעה, יש משמעות מיוחדת לגיוון בסוגי הגביעים השונים וליכולת שלכם לבחור את הגביע שמתאים לכם יותר מכל.

 

גביעים עם ידיות

חלק גדול מגביעי הפרימיום הם גביעים עם ידיות. מדובר על גביעים שלשני הצדדים שלהם מחוברות ידיות. ניתן לאחוז בידיות האלו ובאמצעות כך להניף את הגביע. הידיות הן גם בעלות משמעות עיצובית, והן נותנות  מראה מרשים יותר לגביע. דגם "גרמניה", דגם "ספרד", דגם "אנגליה", דגם "הולנד", דגם "איטליה" ודגם "ניו יורק" אלו כמה דוגמאות לדגמים של גביעי פרימיום מרשימים באתר שמעוצבים בסגנון עם ידיות. 

 

גביעי כדור

ישנם גם גביעי פרימיום שמעוצבים בצורה כדורית. גביעים אלו הם לא גביעים שלגמרי כדוריים, אלא גביעים עם בסיס מסוים של גביע, המאפשר אחיזה, הנפה ומעמד על משטח כזה או אחר, כאשר קצהו של הגביע או החלק העליון שלו מדמה צורת כדור. הגביעים הללו יכולים להיות עם עיצוב של כדור כדורגל, כמו דגם כדורגל הזהב או דגם גביע כדורגל מפואר, או עם צורה של כדורסל, כמו דגם כדורסל הזהב או דגם גביע כדורסל מפואר.



גביע בצורת נעל 

חלק מגביעי הפרימיום מגיעים בצורה של נעל. גם כאן, מדובר על גביע עם חלק תחתון, שמאפשר להציב את הגביע עצמו על משטח כלשהו לבחירתכם, ועם חלק עליון בצורה של נעל. דגם נעל הזהב הוא דוגמא לדגם כזה. הדגם יכול להינתן לאינדיבידואלים שהצטיינו בענף הכדורגל למשל.

 

צבעים שונים לגביעים 

אפשר לשים לב שגביעי הפרימיום מגיעים במגוון צבעים שונים. זהב וכסף הם הצבעים העיקריים כמובן שגביעי הפרימיום מגיעים בהם, אך ישנם עוד גוונים נוספים שמתווספים לצבעי הגביעים הפופולאריים הללו. דגמי גביעי הפרימיום מגיעים גם בצבעים בגוון ברונזה, כחול, שחור וארגמן. הצבעים הללו הם חלק ממה שהופך את גביעי הפרימיום לכה מרשימים.

 

צורות נוספות

פרט לצורות שסקרנו עד כה של גביעי הפרימיום, ישנן צורות נוספות. אפשר למשל לראות את צורת המנורה בדגם הייעודי של גביע הפרימיום שיש לנו, גביעים ארוכים ללא ידיות, גביעים בצורת כנפיים וגם גביעים בצורת זרי עלים. הצורות הללו מאפשרות בחירה מגוונת ללקוח שמעוניין בגביע לצורך כזה או אחר.

 

האיכות קובעת

גביעי הפרימיום הם איכותיים במיוחד. במכלול שמרכיב את הגביע, החל מהחומר שממנו הוא עשוי, העיצוב המושקע שלו ועד לצבעים שנבחרו עבורו, גביעי הפרימיום הם תו תקן לאיכות בתחום הגביעים. אם מוסיפים לכך את יכולת הגיוון והמבחר, אפשר למצוא בקלות את הגביע המתאים.

 

שאלות ותשובות

 

ש: כיצד מומלץ לבחור גביע פרימיום?

ת: בחירת גביע פרימיום אינה אמורה להיות שונה מבחירה של כל מוצר כזה או אחר. אם אתם צריכים לקנות גביע, שימו לב שאתם קונים גביע שמתאים לצרכים שלכם, שמתאים למסגרת התקציב שלכם, גביע שאתם אוהבים ושאתם מאמינים שגם המקבל שלו יאהב ויתחבר אליו.

 

ש: מה מייחד את גביעי הפרימיום?

ת: גביעי הפרימיום הם גביעים ייחודיים בעיקר בפן האיכותי. בכל הפרמטרים השונים – החומר ממנו הם עשויים והעיצוב שלהם בעיקר, הם נחשבים לגביעים מעולים.

 

ש: מהם טווחי המחירים של גביעי הפרימיום באתר?

ת: באתר ניתן למצוא גביעי פרימיום החל ממחיר של 296 שקלים ועד למחיר של 4,800 שקלים. כמו במוצרים מתחומים אחרים, ככל שהגביע איכותי יותר ועלות הייצור שלו יקרה יותר, כך המחיר שלו גבוה יותר, אך ניתן למצוא גביעי פרימיום איכותיים גם במחירים נוחים.

 

ש: מה אפשר לעשות עם גביע פרימיום?

ת: גביעים יכולים לשמש אתכם במגוון דרכים. אם אתם אמונים על הוקרה של מסגרת קבוצתית כלשהי, בין אם מדובר על מסגרת חינוכית, תחרותית או ספורטיבית, אתם יכולים להוקיר הישג שלהם על ידי הענקת גביע. בנוסף, גביע יכול להיות פרס לצוות במקום העבודה, לאינדיבידואל שהגיע להישג מסוים בתחום כלשהו עליו אתם אמונים והוא יכול לשמש גם בתור מתנה מקורית ויצירתית, לאדם שאוהבים או מעריכים.

דוד מילמן