10 מגיני ההוקרה הכי פופולריים שלנו
  1. מגן הוקרה מאבן בזלת

אבן הבזלת היא אבן מיוחדת. המראה שלה מרשים מאוד והיא קשיחה. מגן הוקרה שעשוי מאבן בזלת הוא מגן הוקרה שמקבל את התכונות של האבן הזאת – קשיחות ומראה מיוחד, יחד עם היכולת להוסיף הקדשה אישית, עיצוב מיוחד או חריטה מסוימת על גבי מגן ההוקרה.

 

  1. מגן לוגו בחיתוך מניפה 

חיתוך מניפה היא שיטה באמצעותה ניתן לחתוך חפצים העשויים מחומרים דוממים שונים. באמצעות שיטה זאת, ניתן לעצב גם מגיני הוקרה וליצור מגינים בצורות מרהיבות. מגן לוגו בחיתוך מניפה הוא מגן שמעוצב בצורת לוגו של מקום מסוים, ענף מסוים או ארגון כלשהו, באמצעות חיתוך מניפה.

 

  1. מגן מסגרת

אם נרצה לתאר בצורה הפשוטה ביותר את מגיני המסגרת, נתאר אותם בתור שילוב של מגן הוקרה עם תמונה. מגן ההוקרה נמצא בתוך מסגרת, ממש כמו מסגרת של תמונה או של ציור. את המסגרת הזאת אפשר לתלות על הקיר או להניח על משטח מסוים. מגן הוקרה בתוך מסגרת הוא יצירתי ובעל מראה מעניין.

 

  1. מגן הוקרה ממתכת 

ישנן הרבה מאוד מתכות שאפשר להכין מהן מגיני הוקרה. למתכות יש תכונות ברורות. הן מוצקות ובעלות מראה "חלק" לרוב. הצבע של מגן ההוקרה שיעוצב ממתכת כלשהי ייקבע לפי המתכת ממנה יחליטו לעצב אותו. זהב למשל היא דוגמא למתכת איכותית שאפשר להכין ממנה מגן הוקרה, שיקבל את המראה והצבע המיוחדים של הזהב.



  1. מגן הוקרה בעיצוב אישי

באמצעות מגן הוקרה ניתן להביע הערכה וכבוד, אך אם אתם מעוניינים לעשות זאת בצורה הרבה יותר מרגשת, תוכלו לעשות זאת באמצעות מגן הוקרה בעיצוב אישי. מגן זה הוא מגן שהעיצוב שלו שונה מעיצוב גנרי של מגן הוקרה כזה או אחר. העיצוב שלו יותאם לדרישות ולרצונות שלכם, באמצעות טכניקות כמו הדפסה דיגיטלית או חריטה.

 

  1. מגן הוקרה מזכוכית 

אפשר לייצר מגיני הוקרה גם מזכוכית. מגיני הוקרה מוענקים למי שאנו מעריכים ומכבדים, אך לאחר ההענקה המגן אמור בעיקר להרשים במקום בו הוא מוצב. מגן שעשוי מזכוכית הוא מגן שאומנם עשוי מחומר עדין, אך הוא בעל עיצוב מרשים מאוד.

 

  1. מגן הוקרה בדגם "מנורה"

אם אתם מעוניינים להעניק לאדם מסוים מגן הוקרה שמשקף גם את המסורת היהודית בעיצוב שלו, תוכלו לבחור במגן הוקרה מדגם "מנורה". מגן זה מעוצב בצורת אחד הסמלים היהודיים החשובים ביותר, המנורה, וניתן להוסיף עליו גם לוגו.

 

  1. פורטרט בעיצוב ממתכת

מגן הוקרה עם פורטרט של אדם מסוים הוא לא רק מגן הוקרה, אלא מתנה אישית שיכולה לרגש ולהישאר עם מי שקיבל אותה למשך שנים. המגן עשוי ממתכת והפורטרט מתבצע על ידי חיתוך לייזר.

 

  1. מגן הוקרה מעץ

אומנם כיום ניתן לעצב מוצרים רבים מחומרים מודרניים, אך לא סתם עץ משומש להכנה של מוצרים רבים. מגן הוקרה מעץ הוא מגן הוקרה בעל מראה אותנטי יותר ומרשים, שצולח את מבחן הזמן.

 

  1. מגן הוקרה מדגם "תהילה"

דגם "תהילה" הוא אחד מדגמי ההוקרה של מגיני הפרימיום שלנו. הצורה שלו מיוחדת ואינה מוגדרת. הוא לא צעקני ובולט מדי, אך בכל זאת מרשים. אפשר להעניק אותו במקרים ובאירועים רבים ומגוונים. 



שאלות ותשובות

 

ש: מה הופך מגן הוקרה לפופולארי?

ת: ישנם הרבה גורמים שונים שהופכים מגן הוקרה מעוד מגן הוקרה למגן הוקרה פופולארי. הצורה בה נראה מגן ההוקרה והעיצוב שלו הם חלק מהגורמים הללו. גם החומר ממנו הוא עשוי משפיע על הפופולאריות שלו. היכולת להתאים את המגן אל מאורעות מסוימים, מקרים ספציפיים או למסגרות רלוונטיות משפיעה על הפופולאריות גם היא.

 

ש: איזה מגן הוקרה יתאים לכם?

ת: ישנם הרבה מאוד סוגים של מגיני הוקרה פופולאריים כפי שאפשר לראות. למקרים שונים יכולים להתאים מגינים שונים. ישנם מספר מגינים שיכולים להיות גם בעלי התאמה למקרה אחד. לכן, כדאי לחשוב מראש איזה מסר אתם רוצים להעביר בהענקת המגן ומה המטרה של ההענקה.

 

ש: מה אפשר לעשות עם מגן ההוקרה?

ת: הענקת מגן הוקרה היא דרך מעולה להבעת הוקרה, כבוד והערכה כלפי אדם מסוים, בעקבות הישג, מאורע או פועלו של אותו האדם. את מגן ההוקרה אפשר להציג לראווה לאחר מכן ולהתגאות בו.

 

ש: מה ההבדל בין מגיני הוקרה מחומרים שונים? 

ת: מגיני הוקרה יכולים להיות עשויים מחומרים שונים – עץ, מתכות שונות, אבן בזלת או זכוכית. ההבדלים בין מגיני הוקרה מחומרים שונים באים לידי ביטוי בתכונות של מגן ההוקרה, שנגזרות מתכונות החומר ממנו הוא עשוי, דבר שמשפיע על העמידות שלו, המראה שלו והקשיחות שלו. כדאי לקחת בחשבון את תכונות החומר שעשוי ממנו מגן ההוקרה לפני שבוחרים אחד כזה.

דוד מילמן