מגיני כבוד: סמל נצחי ליוקרה והכרה

קודם כל - מה זה מגן כבוד?

מגן כבוד או מגן הוקרה הוא סוג של עיטור עומד, שנועד לשמש כאות הוקרה וכמזכרת עבור אדם או ארגון, לרוב על פעילות יוצאת דופן מסוג כלשהו. אנחנו רואים מגיני כבוד כאלה משמשים כסמלים ליוקרה, להערכה ולהכרה בפעילות בחברות פרטיות, בארגונים ציבוריים ואפילו מטעם גורמים ממשלתיים, לאומיים ובין לאומיים. בכל מקרה, מגיני הכבוד הם חפצים שהערך המהותי שלהם הוא גבוה בהרבה מהערך הכספי שלהם, ולכן חשוב מאוד לתת לערך המהותי הזה את הכבוד המגיע לו עם עיצוב מתאים ועם קבלת החלטות נכונה סביב העיצוב והבנייה של מגן הכבוד.

 

לאילו מטרות משתמשים במגיני כבוד?

מגיני כבוד משמשים עבור מגוון מטרות בעולם שלנו, כשהמטרות האלה נעות בספקטרום רחב מאוד של ארגונים ומערכות:

 

      במגזר הפרטי: מגיני כבוד והוקרה משמשים לרוב עבור הוקרה אישית של בעלי תפקיד שונים, לרוב עם סיום תפקידם אבל לא פעם גם במהלך תפקידם כהוקרה על פעילות יוצאת דופן. ניתן למצוא דוגמאות כמו חברות שמזמינות מגן כבוד עבור מנכ"ל שפורש, או מגן כבוד שמוזמן עבור עובד או מנהל מצטיין בטקסי סוף שנה והוקרה לעובדים. בכל מקרה, במגזר הפרטי מגיני כבוד ישמשו בעיקר עבור הכרה.

 

      במגזר הציבורי: מגיני כבוד משמשים בעיקר עבור הוקרה על פעילות יוצאת דופן, כשמגן הכבוד במקרה זה יכול להינתן גם לאדם פרטי אך גם לארגון או קבוצה של אנשים. משרד ממשלתי יכול לתת מגן כבוד לעובדים בו או למנהלים שמסיימים תפקיד, אך באותה מידה גם לתת מגן הוקרה לארגון התנדבותי שביצע פעילות משמעותית בתחום המשרד לאורך תקופה. בכל מקרה, במצב זה מגן הקרוב משמש בעיקר להוקרה.

 

כמובן שאלה רק דוגמאות חלקיות למגיני כבוד לתפקיד שהם משחקים - יש עוד דוגמאות רבות במערכות כמו המערכת הצבאית, בטקסים רשמיים ואפילו עבור מטרות דיפלומטיות.

 

עיצוב מגן כבוד - על מה צריך להקפיד?

עיצוב של מגיני כבוד הוא לא עניין של מה בכך, משום שבניגוד לחפצים אחרים המשמשים להוקרה והכרה - מגן הכבוד יהיה כמעט תמיד מעוצב באופן אישי וספציפי עבור האדם או הארגון שמקבל אותו, והמטרה לשמה הוא מיוצר. מגן כבוד לרוב לא יהיה "גנרי", אלא יכלול לכל הפחות מיתוג של הארגון שמוציא אותו, כיתוב שמוקדש באופן אישי למקבל, ולפעמים אפילו עיצוב של המגן כולו בצורת הלוגו או של הארגון או דבר מה הקשור למטרה. לכן, חשוב לפנות למי שמעצב מגיני כבוד באופן מקצועי, לבחור בחומרים המתאימים לייצור מגן הכבוד, ולעשות את התהליך כולו בצורה מקצועית וזהירה מקצה לקצה.

לעצב מגן כבוד - רק עם מי שמתמחה בתחום

עיצוב איכותי של מגיני כבוד מאפשר לכם ליצור בדיוק את התחושה שאותה אתם מחפשים - הוקרה, יוקרה והכרה בפעילות יוצאת דופן של מי שמקבל את אותו המגן. בשביל לעשות זאת בצורה נכונה