מדליות מוטבעות בעיצוב אישי

מדליה מעוצבת באופן אישי 

אפשר להעניק מדליות לאחר אירועים רבים הכוללים פעולות מעוררות כבוד, הצטיינות, ציון דרך או הגעה להישג משמעותי שאין להקל בחשיבותו. הסיבה בגינה אדם מקבל את המדליה היא משמעותית, אך באמצעות החפץ המתכתי הוותיק הזה ניתן גם להוקיר את אותה הסיבה ולהכיר בכך. כדי להוסיף פן יותר אישי ורגשי להענקת המדליה, אפשר מראש לעצב אותה באופן אישי, בצורה שתהיה תואמת למעמד, למסגרת בה מחולקת המדליה או לכבוד האדם שמקבל אותה.

 

סוגי מדליות שונים

ישנם הרבה סוגים שונים של מדליות. לרוב אנו מדמיינים מדליה כפריט עגול, עשוי מתכת שניתן לענוד מסביב לצוואר באמצעות סרט שקשור אל המדליה. למרות שחלק גדול מהמדליות עשויות בצורה הזאת, גם מדליות מוטבעות בעיצוב אישי, ישנם סוגים נוספים של מדליות. ישנן מדליות שהן בגדלים קטנים או גדולים יותר ממדליה קלאסית ובצורה שאינה עגולה בהכרח. כמו כן, היציקות על כל מדליה משתנות גם בסגנון שלהן וחלק מהמדליות נמצאות בקופסאות או מעמדים מיוחדים.

 

עיצוב אישי של מדליה 

באמצעות העיצוב האישי של המדליה ניתן להפוך את ההענקה שלה ליותר מהכרה בפעולה מסוימת או הישג משמעותי. כאשר מדליה מעוצבת באופן אישי, היא גם מהווה פריט סנטימנטלי עבור מי שמקבל אותה. העיצוב האישי יכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. אפשר לעצב באופן אישי שמותאם לאדם שמקבל את המדליה, עיצוב שיכלול את שמו או מאפיינים הקשורים אליו. ניתן לעצב גם את המדליה באופן אישי שיקשור אותה לתחום בו היא מוענקת או למסגרת בה מעניקים אותה.

 

מדליה לספורטאי 

מי שמקבלים הרבה מאוד מדליות אלו ספורטאים. לא רק ספורטאים אולימפיים או מקצוענים מקבלים מדליה. גם ילדים בחוגי ספורט, ספורטאים חובבנים או ספורטאי נוער יכולים לקבל מדליות, שכן גם הם מגיעים להישגים שונים. עיצוב אישי של מדליות מוטבעות יכול להפוך את קבלת המדליה מבחינתם לאירוע הרבה יותר משמעותי ומרגש.



מדליה לקולגה בעבודה 

מדליות מחולקות גם במקומות העבודה. זה יכול להיות מקום העבודה עצמו שמחלק את המדליה המוטבעת בעיצוב אישי, עקב הצטיינות של עובד או הגעה שלו לציון דרך משמעותי. אתם יכולים גם אתם, בתור עובדים במקום העבודה, לחלק מדליה מוטבעת בעיצוב אישי לקולגה שלכם לרגל פרישה, הגעה להישג משמעותי, קידום או מעבר למקום אחר.

 

לא רק מוצר שעונדים  

מדליה היא לא מוצר שבהכרח עונדים אותו. ישנן מדליות רבות שמוטבע עליהן עיצוב אישי שאפשר גם להכניס לתוך קופסא. מדליה בקופסא היא מוצר מקורי וייחודי יותר, שניתן להציב על שולחן במשרד או על מדף למשל. בנוסף, אפשר למצוא מדליות מוטבעות בעיצוב אישי גם על גבי מעמדים אחרים.

 

הוצאה כספית משתלמת 

לייצר מדליה מוטבעת בעיצוב אישי זאת לא עבודה קשה במיוחד. כתוצאה מכך, התשלום על המדליה הזאת הוא לא גבוה בכלל. הדבר מוביל להוצאה כספית משתלמת, שבסופה מקבל המדליה יכול להתרגש ולהרגיש מוערך.

 

דרך פשוטה ונוחה להבעת הערכה 

אם אתם רוצים להביא הערכה כלפי מישהו בצורה שאינה מסובכת מצד אחד, אך מרגשת ומוכחת מהצד השני, אתם יכולים לעשות זאת עם מדליה מוטבעת בעיצוב אישי, על ידי מדליה באחד מהסגנונות השונים.

 

שאלות ותשובות

 

ש: מה המטרה של עיצוב אישי של מדליה מוטבעת?

ת: המטרה של העיצוב האישי של המדליה המוטבעת היא ליצור מוצר שמאפשר הבעת הערכה וכבוד כלפי אדם מסוים, תוך יצירת הקשר אישי, ייחודי ומרגש. מכיוון שהמדליה מעוצבת באופן אישי, היא מותאמת לאדם שמקבל אותה. ההבנה שבוצעה חשיבה מקדימה והשקעה עבורו תחזק את התחושה החיובית בעת קבלת המדליה.

 

ש: למי אפשר להעניק מדליה מוטבעת בעיצוב אישי? 

ת: אפשר להעניק מדליה כזאת לכל אדם שאתם מעוניינים להעניק לו את המדליה. מדליות כאלו מוענקות במקרים רבים באירועי ספורט שונים – לגברים ולנשים, לבוגרים ולנוער, למקצוענים ולחובבנים. גם במקומות עבודה רבים מעניקים מדליות כאלו, בין אם מקום העבודה מעניק מדליה כזאת ובין אם היא מוענקת על ידי קולגה אחד לעובד אחר.

 

ש: מה אפשר להטביע על מדליה מעוצבת אישית?

ת: תהליך ההטבעה מאפשר עיצוב של מדליות באופן אישי בצורה בעלת מראה אותנטי. אפשר להטביע כמעט כל דבר על מדליה, אך ככל שתוסיפו ותכבידו בפרטים על גבי המדליה, כך המראה שיתקבל עשוי להיות פחות ברור.

 

ש: מדוע העלות של המוצר זולה?

ת: מדליה מטבעה היא לא מוצר יקר – היא עשויה ממתכות שאינן מורכבות במיוחד והיא לא גדולת ממדים. ההטבעה על גבי המדליה גם לא מסובכת. אם לוקחים את שני הפרטים הללו בחשבון, מקבלים עלות ייצור זולה, שמובילה למחיר זול.

דוד מילמן