מדליות בקופסא מעוצבת עם הקדשה אישית

מדליה בתוך קופסא 

כאשר אנו שומעים על המילה מדליה, אנו חושבים לרוב על ספורטאים שמסביב לצוואר שלהן יש סרט, שבקצה שלו מוצר מתכתי עגול ומעוצב. ענף המדליות מגוון מאוד, וישנן לא מעט מדליות שאינן בהכרח ניתנות לספורטאים. כמו כן, לא כל מדליה חייבת להיות מחוברת אל סרט וענודה מסביב לצוואר. מדליות רבות מעוצבות בצורה שמאפשרת הצגה שלהן לאנשים שונים על גבי משטחים שונים ובמקומות שונים. כאלו הן מדליות בתוך קופסא – מדליות מתכתיות, שהוכנסו לתוך קופסא בעלת מראה מרשים.

 

המטרה העיקרית של מדליה בתוך קופסא 

המטרה של כל מדליה היא להביע הערכה, כבוד והוקרה. גם ספורטאי שזוכה בתחרות ומקבל מדליה, מקבל אותה מכיוון שמארגני התחרות מעוניינים להביע בפניו את הכבוד שהוא ראוי אליו. מדליה בתוך קופסא אמורה לבטא גם את התחושות האלו כלפי מקבל המדליה, אך לא מדובר על מדליה שנענדת מסביב לצוואר. את המדליה הזאת מניחים במקום שבולט לעיין, על גבי משטח מישורי. אפשר לשים את המדליה הזאת על שולחן במשרד, על שידה, על מזנון בסלון או על מדף.

 

הקדשה אישית על המדליה או על הקופסא 

הקדשה אישית היא מלל שהופך את המדליה בתוך הקופסא לפריט הרבה יותר משמעותי ומרגש שאפשר להעניק לאדם מסוים. ההקדשה האישית מפיחה חיים במוצר הדומם של המדליה בתוך הקופסא. אל עיצוב המדליה, שמתקשר במקרים רבים למסגרת בה היא מחולקת, מוסיפים גם מלל שמיועד באופן אישי למקבל המדליה. המלל הזה מוצג או על גבי הקופסא עצמה או על גבי המדליה עצמה.

 

עיצוב הקופסא 

מדליה בתוך קופסא מורכבת משני חלקים – מדליה וקופסא. לכן, כאשר מכינים מדליה בתוך קופסא, לא מתמקדים רק בעיצוב המדליה, אלא גם בעיצוב הקופסא. ניתן למצוא קופסאות בצבעים שונים ומחומרים שונים. הקופסאות מעוצבות לרוב בצורה ריבועית, אך ישנן "קופסאות" יותר מיוחדות שמעוצבות בצורה יותר מקורית וייחודית.



מוצר נוח יותר 

מדליות בקופסא עם הקדשה אישית היא מוצר הרבה יותר נוח. לא תמיד יש מקום שמאפשר תלייה של מדליה קלאסית. גביעים ופסלונים לעומת זאת, עשויים לתפוס יותר מדי מקום. מדליות רגילות יכולות ללכת גם לאיבוד בצורה קלה יותר. מדליה בתוך קופסא מעוצבות במסגרת גבולות גיאומטריים ברורים. ניתן להניח אותה על כל משטח והיא לא תופסת הרבה מקום, מה שהופך אותה לנוחה מאוד.

 

התאמה למגוון אירועים

אפשר לחלק מדליה בתוך קופסא עם הקדשה אישית במגוון אירועים. לא חייב לחלק את המדליה הזאת רק כאשר אדם מסוים זוכה בתחרות, או רק כשרוצים להביע הערכה וכבוד לעובד בארגון מסוים. אפשר לתת את המדליה הזאת לכל מי שרוצים לשמח אותו ולכבד אותו.

 

עלות ייצור זולה 

ייצור מדליה בתוך קופסא עם הקדשה אישית הוא לא תהליך מסובך במיוחד. המדליה והקופסא, גם אם עשויות מחומרים איכותיים, אינן יקרות מדי, וההקדשה האישית יכולה להתבצע על ידי הדפסה דיגיטלית או חריטה.

 

רעיון שונה ומקורי

הענקת מדליות היא כמעט תמיד דבר משמח ומכבד. מדליה בתוך קופסא היא רעיון שונה ומקורי, שיכול לגוון את חלוקת המדליות. אם מוסיפים לכך את ההקדשה האישית, מקבלים מוצר מרגש ומשמעותי.

 

שאלות ותשובות

 

ש: מהם היתרונות של מדליה בקופסא מעוצבת עם הקדשה אישית?

ת: ישנם הרבה מאוד יתרונות למדליה בתוך קופסא עם הקדשה אישית. קודם כל, מדובר על מוצר הרבה יותר נוח, שאפשר למקם כמעט בכל מקום ושלא נוטים לאבד אותו, בניגוד למדליות קלאסיות. בנוסף, ההקדשה האישית הופכת את המדליה בתוך הקופסא למוצר הרבה יותר אישי ומשמעותי בעבור מי שמקבל אותו. עלות הייצור הזולה של המוצר הזה הופכת אותו לנגיש ולא יקר.

 

ש: איזה מדליה אפשר לעצב בתוך הקופסא?

ת: אפשר לעצב כל מדליה שרוצים כאשר מעוניינים במדליה בתוך קופסא עם הקדשה אישית. אפשר לעצב מדליה עם חריטה שמשקפת ארגון מסוים או ענף ספורט מסוים, אם המדליה ניתנת במסגרת הזאת. כמו כן, אפשר לעצב מדליה עם הדפסה אישית, אשר עליה תוסף ההקדשה האישית.

 

ש: למי אפשר להעניק מדליה כזאת?

ת: מדליות בקופסא מעוצבת עם הקדשה אישית יכולות להיות מוענקות לכל אחד. אפשר להעניק אותם לאנשים שהצטיינו בתחום שלהם, לאנשים שביצעו פעולה או פעולות מסוימות שרוצים להוקיר וגם למי שפשוט רוצים לכבד ולשמח עם הקדשה אישית.

 

ש: מה מרכיב מחיר של מדליה בקופסא מעוצבת עם הקדשה אישית?

ת: מדליות בקופסא מעוצבת עם הקדשה אישית מורכבות מהמדליה, מהקופסא ומההקדשה. לכן, איכות המדליה והגודל שלה, יחד עם איכות הקופסא והגודל שלה והצורה בה באה לידי ביטוי ההקדשה האישית (הדפסה דיגיטלית או חריטה) הם אלו שישפיעו על המחיר של המוצר.

דוד מילמן