דוד מילמן

גביעים מהודרים - אלו אפשרויות אנו מציעים?

גביע לקבוצה שניצחה באליפות, גביע לעובד מצטיין, גביע לאדם שזוכה להערכה בעקבות פועלו – גביעים מחולקים הרבה יותר ממה שאנו נוטים לשים לב. בהתאם לכך, ישנם הרבה יותר סוגי גביעים שונים וייחודיים ממה שאנחנו מכירים. במאמר הבא נסביר על הגביעים המהודרים ועל האפשרויות השונות שאנו מציעים.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 402 צפיות

מהם גביעי רטרו ולמי הם מתאימים?

במקרים רבים, העיצוב של המוצר הוא זה שיקבע את התחושות שלנו לגבי האיכות  והייחודיות שלו. מוצרים רבים כיום מעוצבים בסגנון רטרו, כלומר עיצוב מיושן שאמור להתאים כביכול לתקופות שונות. גביעי רטרו הם גביעים שמעוצבים בעיצוב כזה. במאמר הבא נסביר עליהם ולמי הם מתאימים.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 481 צפיות

הכל על גביעי הפרימיום שלנו

באמצעות גביעים אפשר להוקיר אנשים והישגים של אינדיבידואלים או של קבוצות. גביע הוא מתנה מרשימה ומגוונת, שיכולה להתאים להרבה מאוד אנשים שונים כגמול לאירועים ומקרים שונים. במאמר הבא נסביר על גביעי הפרמיום שלנו ועל כל מה שצריך לדעת עליהם.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 427 צפיות

10 מגיני ההוקרה הכי פופולריים שלנו

הענקת מגן הוקרה היא דרך מצוינת להביע הערכה וכבוד או להוקיר מישהו על פועלו. יש הבדלים רבים בין מגיני ההוקרה השונים, הרבה יותר ממה שאתם מכירים. ההבדלים הללו באים לידי ביטוי בסופו של דבר במראה ובאיכות של מגן ההוקרה. במאמר הבא סקרנו חלק מהם - 10 מגיני הוקרה פופולאריים שאפשר למצוא אצלנו.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 447 צפיות

מדליות עם הדפסה דיגיטלית

מדליות יכולות לסמל הרבה מאוד דברים. הן מסמלות ניצחון או הגעה לאחד מהמקומות הראשונים בתחרות ספורטיבית או לא ספורטיבית, הן מסמלות הערכה וכבוד ממסגרת מסוימת וגם עוד ערכים רבים ואחרים. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת חלוקת מדליות ייחודיות יותר, שמעוצבות בתהליך הדפסה דיגיטלית.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 339 צפיות

מדליות לחוגי ילדים

מדליה היא פריט שבאמצעותו ניתן להוקיר מנצחי תחרויות ואנשים שהגיעו להישגים מרשימים, בעיקר בתחרויות ספורט. מדליות נפוצות מאוד גם בחוגי ילדים. מדליות לחוגי ילדים הן פריט שגם מדגיש את ערך השאיפה למצוינות, אך גם ערכים שונים ואחרים, שבאים לידי ביטוי בחוגי הילדים כבר בגיל צעיר.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 617 צפיות

חריטה ממוחשבת על גבי גביעים ומדליות

האפשרות לבצע חריטה ממוחשבת על גבי גביעים ומדליות, משדרגת לחלוטין את התחום של הוקרה או פירגון על ביצועים ותוצאות. בנוסף, כיום ניתן לשלב שיטות מתוחכמות של חריטה ממוחשבת כדי להעביר מסר אישי על גבי גביעים ומדליות לארגונים, עמותות וחברות מסחריות. בשביל ליהנות מהיתרונות האלה, חשוב להכיר את התהליך ואת המאפיינים שלו

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 431 צפיות

קחו כמה רעיונות יצירתיים להקדשה ייחודית

הקדשה אישית היא נוסח קסם שהופך כל מוצר מאלמנט זר, לחפץ מלא משמעות, רב מטען חיובי וסנטימנטים. השאלה היא רק: איזו הקדשה לנסח, ומה יהפוך את התשורה שלנו, מחפץ סתמי למוצר רב משמעות? פתחנו ישיבת קבינט חשובה להתייעצות דחופה לענייני כתיבת הקדשות. אנחנו כאן עם כמה רעיונות יצירתיים להקדשה ייחודית, לשירותכם

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 409 צפיות

מתנות למפקד בצבא

מחפשים מתנות למפקד בצבא? חיילים רבים, כך הוכח, חווים למפקדיהם בצה"ל הכרת טובה אמיתית, על מסירות יוצאת דופן הכוללת היכרות מעמיקה עם כל חייל, נתינת אמון, הגנה בשדה הקרב, סיוע מנטלי ופיזי, הכוונה אישית ויחס מכבד. רבים יכולים להעיד כי המפקד שלהם הינו האיש וההשראה להתפתחותם האישית והצבאית. הנה כמה רעיונות

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 1208 צפיות

מוצרי הוקרה מנצחים

היום אנחנו הולכים ללמוד שיעור קצר בנושא מתנות הוקרה. אז איך בוחרים אותן נכון? התשובה היא שחובה לעשות עבודת מחקר מקיפה לפני שאתם מגישים מתנת הוקרה, אלא אם כן אתם רוצים שהיא תאכזב, תישלח לפח האשפה, או תיגנז במחסן טחוב. אנחנו כאן עם רשימת שאלות המפתח שיכוונו אתכם למציאת מתנות הוקרה ייחודיות ומתאימות שתגרומנה למקבלים להודות על הזכות להכיר אתכם. קדימה לעבודה.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 462 צפיות

מגניבים זה אנחנו: מתנות שאף אחד לא ישכח לכם

דרושה: מתנה מרגשת. לא, לא עוד רעיון לעוס וממוחזר, ולא עוד פיצ'פקה שנראה כמו עב"ם, ונטמן על ידי המקבלים עמוק בבוידעם, מחוסר עניין לציבור. לא במתנות כאלה עסקינן. אנו מחפשים מתנה עם טוויסט מפתיע, כזאת שתגרום למקבלים להבין שאי מי חשב עליהם, עד כדי כך שהשקיע במתת מקורי באמת. כדי למצוא את נוסחת המתנה הבלתי שגרתית, חקרנו את שוק המתנות, עד ששלפנו בפינצטה רשימת רעיונות למתקשים להחליט. מחפשים גם אתם את מתנת המאה? אם כן, מקומכם איתנו, בפוסט הזה.

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 442 צפיות

הגביע הוא שלנו

התרגלנו כבר מזמן למקם את המושג גביע, כחלק מתגמול הניצחון המלווה שחקנים וקבוצות באליפות ספורטיבית כזו או אחרת. חשבתם פעם מדוע אנו מעניקים גביע למצטיינים בספורט, ולא כתר או שרביט למשל? וגם, מהו גביע מדינה? גביעי ספורט, הפכו לחלק אינטגרלי מתחרויות ספורט, ואף שם נרדף לתחרות עצמה. יש לדעת כי מתן גביע כאות הערכה וכבוד אינו המצאה של הדורות האחרונים, שורשיו נטועים אי אז בהיסטוריה הקדומה שלנו. קראו על הגביעים בני האלמות הממשיכים לשדר כבוד, יוקרה וספורטיביות עד ימינו אנו.  

today
perm_identity דוד מילמן
remove_red_eye 534 צפיות